تخفیف گروهی

تخفیف گروهی پارک

تخفیف گروهی

تخفیف گروهی پارک

تخفیف گروهی فقظ پارک تخفیف
سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۴۰ ب.ظ

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

     سرخ کن بدون روغن فیلیپس

 

 

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270 یک دستگاه پخت بدون روغن است که برای پخت خوراکی های سالم و خوشمزه به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی Rapid Air، با استفاده از هوای داغ و جریان هوا، خوراکی ها را سرخ و شفاف می کند.

در مقایسه با سرخ کن های دیگر، سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270 از روغن به میزان کمتری استفاده می کند، به همین دلیل خوراکی های تهیه شده با این دستگاه کمتر چربی دارند و بسیار سالم هستند.

این دستگاه دارای قابلیت های مختلفی است که به کاربر امکان می دهد تا غذاهای مختلفی را پخت کند. همچنین طراحی زیبای آن، امکان شستشوی آسان و قابلیت تنظیم دما و زمان پخت به کاربر اجازه می دهد تا خوراکی های خود را با دقت و بهترین شکل ممکن پخت کند.

در کل، سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270 به عنوان یک دستگاه پخت سالم و خوشمزه، برای کسانی که به دنبال یک سبک زندگی سالم هستند و با دغدغه های بهداشتی خود به دنبال پخت غذاهایی با کمترین چربی و روغن می باشد.

 

سرخ کن بذون ذوغن فیلیپس

قیمت سرخ کن فیلیپس

 

سرخ کن فیلیپس بدون روغن 9270 از محبوب ترین ها و با کیفیت ترین ها نسبت به سایر رقبا می باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر وخرید با شماره 09172012265  یا 09335665646 در تماس باشید.
 
 
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی