تخفیف گروهی

تخفیف گروهی پارک

تخفیف گروهی

تخفیف گروهی پارک

تخفیف گروهی فقظ پارک تخفیف
سه شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴ ب.ظ

تور چارتری آنتالیا

تور چارتری آنتالیا

درباره آنتالیا


آنتالیا سریع ترین شهر در حال رشد ترکیه است و گردشگران از سراسر جهان در حال کشف ترکیب شگفت انگیز سواحل عالی و فرهنگ سنتی ترکیه هستند. بچه‌ها پارک ساحلی را دوست خواهند داشت که دارای Aqua Land (رویای متعصبان سرسره‌های آبی) و Dolphin Land (محل زندگی دلفین‌ها، شیرهای دریایی و نهنگ‌های سفید) است. حتما مرکز شهر قدیمی را کاوش کنید و دروازه هادریان را ببینید.

آنتالیا

این شهر ساحلی مدیترانه‌ای، آب‌های آبی شفاف را با یک شهر قدیمی تاریخی و گنجینه‌های دوران رومی ترکیب می‌کند.

تور شهر آنتالیا

تور شهر آنتالیا یک تور گشت و گذار تمام روز با راهنما می باشد. یک تور شهری فوق العاده در آنتالیا در انتظار شماست که یکی از زیباترین شهرهای جهان را با تاریخ و زیبایی های طبیعی اش خواهید دید.

تور قایق رودخانه ماناوگات از آنتالیا

تور قایق رودخانه ماناوگات از آنتالیا تور طبیعت گردی و آرامش بخش است. ماناوگات یکی از مناطق آنتالیا است که حدود 60 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. ماناوگات به خاطر رودخانه و آبشارش معروف است.

تور 2 روزه کاپادوکیا از آنتالیا

تور 2 روزه کاپادوکیا از آنتالیا یک برنامه تور با اقامت یک شبه به کاپادوکیه است که به دلیل زیبایی های طبیعی و تاریخی بی نظیر خود در جهان شهرت جهانی دارد. کاپادوکیه به معنای «سرزمین زیبای اسب» در فارسی رایج است

 

قیمت تور چارتری آنتالیا


جهت استعلام قیمت تور آنتالیا با شماره تلفن 09179112533 در تماس باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی