گروههای شبکهای
به گروههای
شبکهای ملحق شوید و یا با افرادی که به خوبی نمیشناسید
گروه تشکیل دهید، به مردم ابلاغ کنید که کارتان چیست و بازار هدفتان کیست. به
دیگران هم با مرتبط ساختنشان با فراهمآورندگان و کارفرمایان بالقوه کمک
کنید. به مرور این کمکها به نفع خودتان، متوجه خودتان خواهد شد.
5) ارتباط شبکهایی
هر روزه
ارتباط تنها
محدود به گروهها و جلسات مرتبط نمیشود.
کارتهای
تبلیغی- تجاری را همه جا با خود ببرید و آمادگی صحبت در مورد پیغام شرکتتان را در
هر لحظه داشته باشید ممکن است موفقیت بعدی شما، در مغازه خوار و بار فروشی پشت سرتان
ایستاده باشد.
6) مشتریان فعلیتان
را راضی نگه دارید
مشتریان خرسند و
راضی بهترین عاملان فروش شما هستند از آنها بخواهید از شما تعریف کنند و
راهنما و مرجعی برای مشتریان آینده شما باشند. در نظر داشته باشید برنامهای
ارجاعی برای مشتریان طراحی کنید و خدمات رایگان یا همراه با تخفیف ویژه یا جایزه نقدی
در ازای معرفی هر یک مشتری، قرار دهید.
7) شرکای متعدد خود
را
توسعه دهید
به رابطههای
استراتژیک با دیگران که محصولات یا خدمات رایگان به بازار هدف شما
عرضه میکنند، توجه داشته باشید. این شرکا میتوانند در حد ارتباطهای
دوطرفه یا اینکه در حد ساختاری رسمیتر باشند. در هر کدام از این ارتباطها هدف
توسعه دستیابی شما ورای شبکه ارتباطی خودتان میباشد.
8) به صنعتی پیشرو
تبدیل شوید
مردم علاقهمندند
که از متخصصان و حرفهایها، خرید کنند بنابراین
درصدد فرصتهایی باشید که مهارتها و استعدادهای خود را با نوشتن مقاله یا
سخنرانی در حوزه تخصص خودتان، عرضه کنید. حتی تدریس دوره شبانه در سطح انجمن یا
دانشکده محلی، اعتبار بیشتری به شما میبخشد.
9) از تلاش نهراسید
اگر نسبت به رشد
و توسعه جدی هستید، مدتی را بیرون از ناحیه مطمئن و آرام خود سپری کنید و
چیزهای جدید را امتحان کنید. گاهی اوقات ایدههای جدید به کار میآیند و گاهی هم
کاربردی ندارند اما به هر جهت، این فرآیند مطلب جدید و با ارزشی در مورد خودتان و کارتان
به شما میآموزد.
10) از دیگران ایده
بگیرید
کار تجاری شما به خودتان مربوط
است اما به این معنی نیست که شما باید جواب هر مسئلهای را خودتان بدانید. چه یک
بازاریاب بالفطره باشید و چه کاملاً مبتدی و ناآشنا با مفاهیم بازاریابی با
افرادی که به عقاید و نظراتشان اعتماد دارید، مشورت و بحث کنید هرگز نمیتوانید حدس
بزنید "ایده بزرگ" بعدی شما از کجا سرچشمه میگیرد.
اینها فقط 10 روش اجرایی ساده در خصوص بازاریابی کارتان بود. ایدههای
قابل اجرای بیشتر دیگری هم وجود دارد.
از این راهکارها بعنوان پایههای اصلی برای جلب مشتری و افزایش فروش استفاده کنید.
هرچند برای کسب نتایج بهتر توصیه میشود ابتکار و نوآوری را سرلوحه کل بازاریابی یا
برنامه تجاری خود قرار دهید که بعنوان جهتیاب و راهنمای فعالیتهای
روزانه شرکت،عمل کند.
سوسن ایمانی
-------------------------
آدرس سایت پارک تخفیف
رشد تجارت الکترونیک و تغییر فرآیندهای مصرف کننده (Consumer Processes) که توسط ارتباطات الکترونیک حاصل شده است، موج جدیدی از بازمهندسیها، ادغامها و ترکیبها و همچنین یافتهها و دستاوردهایی را با خود همراه ساخته است. به علاوه، بنگاههای اقتصادی به حیطههای جدید کسب و کار سوق داده شده و گسترش مییابند. در عین حال این بنگاهها ممکن است نقشهای غیرقابل پیشبینی را برحسب رشد Web ایفاء کنند. برای مثال مجله "Conde Naste" به یک بنگاه مسافرتی تبدیل شد یا "Bernard Hodes" که یک آژانس تبلیغات کاریابی بود، به یک شرکت کاریابی الکترونیکی تبدیل گردید.
ظهور تجارت الکترونیک به صورت بسیار تأثیرگذار بر آنچه که ما در حالحاضر «بازاریابی» مینامیم، اثر خواهد گذاشت (این تأثیر شگرف از آنچه که امروز شاهد آن هستیم، حتی عمیقتر هم خواهدشد). آشکارا، حضور ارتباطات الکترونیکی به این معنی است که متخصصان بازاریابی باید افقهای دیدشان را گسترش دهند، چرا که ورود این فناوریها، کانالهای فعلی سنتی تجارت و بازرگانی را ناگزیر تهدید خواهدکرد. آنهایی که با بازاریابی سروکار دارند، لازم است که با تمام انواع محصولات و خدمات مورد نیاز و مربوط به ارتباطات الکترونیک آشنا باشند. آنها باید مزایای کاربرد این فناوریها را اخذ کنند، چرا که اطلاعات جامع یکپارچه مشتریان با ذکر تمام جزییات تا حتی سلیقهی مشتری آنها را در حفظ روابط فیمابین و در نتیجه معامله بهتر یاری میدهد.
آدرس سایت پارک تخفیف